Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAustin, Sean C.; Small, Jason W.; Seeley, John R.
InstitutionCenter on Positive Behavioral Interventions and Supports (PBIS)
TitelSchool-Based Screening for Student Substance Misuse
Quelle(2023), (8 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterStudents; Substance Abuse; Screening Tests; School Activities; Identification; Program Implementation; Intervention; Referral; Adolescents; Positive Behavior Supports
AbstractThe effects of the opioid crisis have been felt across the country, and many educators are seeking ways to be proactive around their students' needs. An important step toward this goal is identifying students who need support. The Center on PBIS website (PBIS.org) provides multiple resources with provide general guidance on screener selection and implementation. This practice brief is intended to provide educators with more specific, supplemental direction for substance misuse screening and a brief overview of how such screening can be combined with brief intervention and referral to treatment. (As Provided).
AnmerkungenCenter on Positive Behavioral Interventions and Supports. e-mail: support@pbis.org; Web site: https://www.pbis.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: